Saturday, October 11, 2008

Fervex....o poveste anti...cititi prospectul...

raceala urata...dureri mari..nevoie de fervex....imi place sa iau fervex pt ca aduce f mult a suc.. :-D...in fine...dupa o zi intreaga in care m-am tot certat cu ceaiuri si cafele fierbinti, cand m-am convins ca nu-mi rezista sistemul imunitar fara ajutor extern, am facut o cautare pe google si, gasind ce cautam, am intrebat ochii suspiciosi ai unei madame unde pot gasi o farmacie in zona serviciului...

hmmm....s-a uitat atat de bizar la mine de parca eram contagioasa...in rest e femeie de treaba..ma invita cu incapatanare sa mananc la ea, iar eu cu indarjire o refuz in fiecare seara.. :-D...hihi...cred ca ma crede salbatica... :-P...pfff.....n-am chef de socializari cu strainii...sa-si vada de viata ei, eu mi-o vad de a mea...

anyway...dupa serviciu, luni seara, m-am dus la farmacie..."Bonsoir! Vous avez du Fervex?"..."Bonsoir, madame! Oui, bien sur. Sucre ou normal?"...pff...eu de unde naiba sa stiu?..sa fie pt adulti doar...cu cat mai puternic, cu atat mai repede imi va trece raceala...dar parca si asa e prea dulce..."Normal, s`il vous plait.."...dupa lungi cautari la capatul carora descopera ca de fapt nu mai avea decat normal "5 Euros, s`il vous plait!"...pff...platesc, iau panaceul si ies..."Au revoir et bonne soiree, madame!"..."Bonne soiree!"...imi aprind o tigara care imi irita gatul si mai mult...dar macar am o preocupare pana ajung in gara....

in T2, am o criza de tuse de-mi curg ochii ca la copiii rasfatati cand li se refuza bomboanele dorite...s-a facut un pic de loc in jurul meu, dar eram prea preocupata de reflexul de a respira ca sa ma mai sinchisesc de ei...au fost cele mai groaznice 2 minute din viata mea...intr-un final m-am linistit si am putut sa-mi calmez plamanii...am coborat, multumind domnului care s-a retras (un pic prea mult?) ca sa-mi faca loc sa trec...si dusa am fost...oare cat de mare era "dara" de virusi pe care am lasat-o in urma?...pff...numai de asta nu aveam chef sa ma ingrijorez...voiam cu disperare sa ajung cat mai repede la mine sa activez FERVEX-ul... ai naibii savantii astia care se chinuie sa inventeze toate prostiile, numai teleportarea nu!!..pff...dupa inca 20 minutele am ajuns...deschid repede laptopul si ma duc sa fac dus...cat mai fierbinte ca sa mai excit un pic sistemul imunitar...fac fervex-ul si astept sa-si faca efectul...dupa vreo ora, ma molesesc si incep sa ma usture ochii...ehh...a venit timpul sa ma retrag...am temperatura si ma jeneaza sinusurile...nu are sens sa mai stau de aiurea pe net...noapte buna, tuturor...

dimineata ma trezesc mai devreme decat de obicei, dupa un somn greu si agitat...fac repede alt fervex, deschid laptopul si aprind o tigara...yummyy...reusesc chiar sa fredonez ceva satisfacator...inseamna ca nu e chiar atat de rau pe cat credeam...tra la la...astazi o sa fie bine...sunt doar incalzita dupa somn sau inca am febra?...ehh...vad eu mai tarziu...probabil isi face efectul fervex-ul...dupa cateva minute, cu tigara aprinsa, ma uit deconcertata la cana ramasa goala...hmm...sa fac o cafea?...nu merg tigarile dimineata fara sa beau ceva...dar de cafea mi-e lene sa pun.. :-(....mai am niste apa calduta ramasa dupa prima cana de fervex si ma hotarasc sa mai fac una.. :-((...una dintre cele mai proaste decizii ale vietii mele....dupa alte cateva minute, incep sa ma molesesc...ehh, vezi ce patesti daca te trezesti cu o ora prea devreme?...pfff...las` ca te odihnesti diseara...azi ai 2 call-uri cu oameni pe care trebuie sa-i convingi sa munceasca...nu poti sta acasa...hai, fugi la baie...trebuie sa pleci...azi e marti!!...ohh fuck...azi au anuntat greva la transporturi...de fapt preaviz de greva..."Catherine, qu`est-ce que c`est que le preavis d`une greve?"..."Bin, je ne sais pas si cela veut dire qu`on va arreter les trains, mais toutefois essaies de voir sur leur portail s`ils ont annoce des manifestations.."...mda...am intarziat si nici nu stiu daca circula ceva...si sunt atat de ametita...mmm...ce cald pare patul....off...ar fi superb sa nu circule nimic..m-as intoarce, as anunta ca lucrez de acasa si as mai dormi macar o ora...sau o jumatate de ora chiar...m-as trezi proaspata dupa aceea...

inchid laptopul, iau tigarile, cheia, imi pun castile, dau pe Chapter I si plec...in gara, nimic...multi oameni, dar nimic in zare...hmm....poate anunta ceva....sa fiu atenta...doamne, ce mult mi-a crescut parul...imi prieste aerul curat si mancarea sanatoasa...no more pizza seara cand ajung acasa, no more cartofi prajiti...sunt la cura de detoxifiere si ma simt splendid...numai de nu ar fi oboseala asta care-mi face picioarele ca de plumb...mainile imi atarna dezarticulate pe langa corp, iar ochii ma ustura cumplit...sunt atat de grele pleoapele... trebuie sa stau jos...langa negresele alea?...sporovaiesc prea tare..ma obosesc... :-(...vreau sa stau undeva singurica, in liniste, sa ma odihnesc...sunt atat de obosita....de ce nu am stat astazi "acasa"?...("acasa" pe dracu...hotelul nu e nici pe departe casa mea....)...ah da...Florence Laget si Isabelle Costantini...pff...oare ce fel de femei or fi?...am mai avut niste schimburi de mailuri cu Isabelle acum f mult timp...prea mult chiar...in secolul trecut?...si parea o femeie dezghetata...destul de capabila chiar...dar de Florence nu am auzit niciodata...sper sa nu ma expedieze prea repede...la dracu, am venit sa-i conving sa-si faca treaba...cat de stupid sa fii sa platesti un om pt asa ceva?...pff...dar cutting costs la IT...ma f...si trenul ala nu mai vine...nu se anunta nimic...ce dzeu?...sa vina odata...trebuie sa stau jos..neaparat...stau atat de teapana incat ma doare coloana...mi-e teama ca, daca as indoi putin genunchii, as cadea...fii vigilenta, draga mea...ar fi ridicol sa te vezi prabusita aici in fata atator sovini....off...de ce mama naibii nu am ramas la mine??...

imi scot cartea sperand sa-mi insel ceasul intern...citesc doua paragrafe dintr-o poveste "terifianta", dar banala, despre unii care au supravietuit razboiului din vietnam numai ca sa se trezesca peste multi ani bantuiti de propriile constiinte...boring...ohh da...vine..in sfarsit...

ma asez si ma uit pe geam...de ce am facut ce am facut?...in definitiv ma doare prea mult ca sa merite efortul...ce se va intampla in viitor?...ce intrebare stupida, dar atat de binevenita..incep sa visez...intalniri cu oameni obscuri, amenintari dureroase...imi vine sa plang...mi-e atat de dor de ei...ce idioata sunt...pragul de trecere de data asta a fost mai mare decat mi-am imaginat....offf...

ma trezesc brusc in clipa in care mi se inchid ochii...ce mama naibii e cu mine??...inca am temperatura, dar niciodata nu am patit asta!!...e de abia 10 dimineata!!...wake up girl!!....doamne, parca nu as fi dormit toata noaptea....pfff...doar nu fervex-ul..sa fim seriosi...am un organism puternic..fac fata usor celor doua plicuri de licoare tamaduitoare...si totusi imi vine im minte o intamplare de acum multi ani...eram prin clasa a 12-a..parca...dupa 7 pastile de medicament binevenit impotriva migrenelor, am parasit excursia pt a ma urca in tren si a ma intoarce acasa..TREBUIA sa ajung in patul meu...TREBUIA sa ma bag in plapuma...TREBUIA sa dorm....acum TREBUIE sa stau treaza..inca nu am ajuns la T2...si mai e atat de mult... :-(...scot cartea si incerc sa ma mentin treaza...dar daca m-as ridica?..nu mi-ar fi mai bine?...conchid totusi ca ar fi un efort prea mare pt organismul meu..si mi-e atat de cald....observ nicte ochi care spioneaza lupta ochilor mei...se amuza bine individul, nu?...pff...nu inteleg...eu as fi ras in hohote...de multe ori am facut-o cand vedeam oameni aproape adormiti in metrou..hahaha....de ce nu rade omul asta?..de ce ma fixeaza astfel??...doamne, ce grele imi sunt pleoapele...houilles carrierres sur seine...cate mai erau oare?....parca vine nanterre...stai treaza!!!....si de abia apoi la defense....sau invers?....offf...numai de as putea sa mai tin ochii deschisi inca vreo cateva minute...apoi m-as mai trezi cu forfota din jur...mi-e frica...

ma foiesc pe scaun, imi iau capul in maini si-mi frec fruntea...mmm...ce mangaiere dulce....atat de senina, atat de calda....La Defense Grande Arche....fuck!!...asa...e bine...sunt in miscare..imi simt circulatia reluandu-si cursul...e bine...imi misc ochii in jur...aceasta mare de oameni ma antreneaza...se apropie bariera...scot abonamentul...e bine..sunt treaza...mai am putin si ajung...offf...sunt atat de obosita...oare cat o fi ceasul?..am intarziat mult azi?....fuck!!...se tine azi "la reunion d`equipe"???...nu-mi mai amintesc...a fost sapt trecuta?...trebuie sa fie azi?....ce s-a intamplat saptamana trecuta??...ohh...la naiba cu toate astea..trebuie sa raman treaza....mai am destul de mers...T2....nuh!!...nu din nou...nu ma pot tine pe picioare..trebuie sa stau jos....neaparat...dar nu pot sta jos...voi adormi cu siguranta...ce dzeu fac???...ce paradox dement!!...sunt atat de calda...totul e atat de cald...ii iubesc pe toti din jurul meu...hihi...ce dragalas e nenea cu chipiul...ma asez..cu atat mai rau...nu as rezista 12 statii in picioare...sa citesc?...daca citesc, mi se coboara pleoapele prea mult...ma hotarasc sa ma uit pe geam...visez...de ce am plecat?...ce se va intampla cu mine?...incotro ma indrept?...mi-e atat de dor de ei...off...fiinte dragi...imi vine sa plang pentru a doua oara in dimineata asta...si parca toti din jurul meu ma privesc...ce mama naibii vrea chinezoiul ala?...du-te mai copile la taiteii mataluta...de ce te holbezi?....haha...daca l-as injura in romana, m-as mai trezi oare?...ma uit iar pe geam...Brimborion...oh, doamne....cat mai e.....sa nu uit sa-mi iau tigari...sau poate cobor mai tarziu?...pff...sa vad de ce am chef cand ajung...nu mai rezist...accept cu tristetea infrangerii inchiderea pleoapelor...imi masez iar fruntea...mmm...ce mangaiere de amant tandru....daca as adormi acum, as avea cele mai dulci visuri...atat de cald...atat de senin..."Excusez-moi!..J`suis desolee"...pfff....tine-te femeie pe picioarele dumitale!!....si pronunta naibii toate cuvintele!!...ce dracu, vreti sa ghicesc cuvintele pe care le inghititi?...nu m-a facut mama detectiv...spuneti daca aveti ceva de spus...daca nu, la revedere...inchid comunicarea si gata....pfff....deshide ochii, fato!!...oare cat mai e?..inca nu s-a oprit...deci mai e...nu am ajuns....telefonul!!..haha...
dar doarme...nu pot sa-l trezesc doar pt ca nu pot eu sta treaza....oare e prea tarziu acum sa ma intorc sa dorm?...las` ca-mi fac o cafea cand ajung..una din aia super-tare...sper sa nu fiu jumpy dupa aceea...desi mi-ar fi util...imi place sa fiu jumpy cu "la force de vente"..haha...imbecili... :-D

"Ninineata.." "Daa..?" "Mii, nu pot sa stau treaza!! Mi se inchid ochisorii...mi-e frica...nu vreau sa adorm...te-am trezit?" "Haha...cum sa adormi, mai?...Unde esti?" "Nu stiu sigur...dar mai am...mi-e frica.." "Mai ai temperatura?" "Nu stiu..cred...un piculet doar...mi-e cald oricum..." "Cate plicuri de fervex ai luat?" "Doua...crezi ca de la ele?.." "Haha...mda...nasol...uite...stam de vorba la telefon pana ajungi si apoi te duci repede la baie si te speli cu apa rece pe fata...apoi bei cat de multa apa poti..sa nu fie f rece, dar trebuie sa bei cat mai mult lichid...trebuie sa elimini fervex-ul ala suplimentar..." "Pai si roaming-ul?...Nu stiu cat mai am pana ajung...O sa se umfle factura...Vorbim mai tarziu, dap?.." "Nu fi incapatanata...Da-l naibii de roaming...Nu vreau sa-mi fac griji...Stam de vorba pana ajungi..."...etc...

am ajuns intr-un final...mai alerta decat mai devreme, dar cu mult mai molesita decat de obicei...am fugit repede ai am facut o cafea, inca dinainte de a da "Bonjour!"...am baut 2 pahare cu apa cat mai rece (stupid girl!!)...si m-am spalat pe ochi..pe la 12 am mai luat un fervex...acesta insa nu si-a mai pus amprenta atat de mult asupra organismului meu...intre timp apucasem sa si mananc ceva...offf....virusi idioti...atat de diferiti de cei cunoscuti pana acum de organismul meu... vreau acasa.. :-(

No comments: