Wednesday, March 26, 2008

Vreau sa ma mut in NATO





Cainii vagabonzi de pe traseul summit-ului NATO - adica zona aeroporturilor Otopeni si Baneasa si bulevardele aflate pe traseul invitatilor summit-ului, au fost ridicati de hingheri. Autoritatile anunta insa ca, in aceasta perioada, nu vor putea raspunde si la solicitarile cetatenilor privind ridicarea cainilor fara stapan, pentru ca hingherii vor fi in alerta maxima in zonele unde sunt cazati participantii la summit.

In fiecare seara cand merg spre casa realizez ca am devenit precoce paranoic. Ma uit in stanga si in dreapta, in tufisurile care delimiteaza aleea ingusta dintre blocuri si astept ca din clipa in clipa sa sara de acolo Bestia. Daca mi-ar atine calea un talhar, un betiv, un drogat, ar fi banal. Simturile nu mi-ar fi atat de ascutite, nu as fi atat de revoltat (speriat mai degraba de cele mai multe ori), poate as fi chiar moale si i-as da ce ar vrea usurat de intalnirea cu un om. Dar ce poti intelege, om al clasei mijlocii, nevoit sa mergi cu metroul in fiecare dimineata, in fiecare seara la ore de varf, din ceea ce ar putea vrea de la tine Bestia?

Am incercat sa ascult muzica si sa-mi ignor instinctul care-mi increteste pielea si-mi face pulsul sa-mi sparga timpanele, dar am renuntat de mult timp la aceasta lasitate. De fapt am observat ca e si mai iritata de muzica pe care o ascult eu si ma ataca fara prea multe explicatii. Oare Bestia e dezgustata de rockaiala care-mi suna mie in urechi? Pot sa cred ca are cumva ea insasi ureche muzicala si se revolta cand ma aude ascultand gunoaie? Hmm.. Animal cu gusturi fine. Flamand poate, dar cu o educatie inalta. Si iarasi ma vad ridicand din umeri, om needucat in a intelege motivele Ei (desi de cand ma stiu Animal Planet mi-a umplut serile - dar parca animalele de acolo nu-s intr-atat de educate ca Bestia bucuresteana).

In concluzie, eu, bucurestean nenorocit, cu 9 milioane date lunar pe impozite si asigurari care nu ma vor asigura (asta e alta poveste, poate altadata de dezbatut), eu simt adrenalina pulsand in fiecare seara cand ma intorc acasa si ar trebui sa fiu fericit. Mie mi-e Frica sa umblu noaptea pe strada, in orasul meu nu din cauza talharilor, ci din cauza Bestiei. Asadar eu, si toti la fel de nenorociti ca mine, ne futem pe primariile de sector, ne futem pe Alesii nostri, ne futem pe codul galben moderat. Noi vrem cu adevarat in NATO.

No comments: