Sunday, August 16, 2009

fantezie fortata...

esti in pat langa mine...tocmai am facut sex...iti aud respiratia din
ce in ce mai adanca, dar nu pot adormi...ma gandesc cat de mult te
iubesc si regret ca nu ti-am spus-o mai devreme...te vad in intuneric
gol si zambesc amintindu-mi momentul in care ai terminat...mi-a placut
sa te privesc terminand in mine...erai chinuit...erai frumos...simt ca
te doresc iar...pulsatii puternice si dulci ma ametesc...intind mana
catre tine si iti mangai fruntea...mi-e teama sa nu te trezesc...as
vrea sa te trezesti, sa ma iei in brate si sa ma faci sa fiu a ta din
nou....te privesc dorindu-te atat de mult, dar neindraznind sa-ti
tulbur somnul...totusi mana mea dreapta coboara pe pieptul tau...se
opreste in dreptul inimii si simte, o perioada, ce se intampla dincolo
de carne si coaste...imi par prea rapide bataile inimii tale, dar
niciodata nu am stiut sa inteleg care este ritmul firesc...gandesc ca
oricum difera de la o persoana la alta...sau nu?...dormi, nu-i
asa?...zambesc gandind ca te prefaci si ca imi vei prinde mana daca
voi continua...chicotesc, dar ma sperii sa nu te trezesc...si
cobor...incet...pe abdomenul tau....umm...daca erai treaz, ti-as fi
vazut pielea infiorandu-se sub atingerea degetelor mele...dormi
asadar...o rasuflare usurata imi urca in piept si ma infior...esti gol
si relaxat...te ating mai intai cu doua degete curioase...nu ai cum sa
simti nimic...le umezesc in gura si incep sa te mangai...foarte
incet...atat de incet incat abia te simt sub degetele umede....mi-e
pofta sa te gust...sa te simt intarindu-te in gura mea, sub limba atat
de pofticioasa...cobor....te sarut mai intai...ca pe un obiect sacru,
prind intre buzele mele fiinta ta...te simt miscandu-te si inghet...ma
uit in sus si vad ca dormi in continuare....stau astfel minute bune
pana ma conving ca nu te prefaci...mi-e teama de tine adormit, dar te
prefer astfel...mi-ar fi mai teama daca te-ai trezi....te sarut din
nou...limba mea te gusta si te inconjoara...incepi sa cresti si sa
devii fierbinte in gura mea...toata aceasta situatie ma face sa tremur
infiorata...gem...doamne...sunt nebuna...ce fac?...ar fi mai bine sa
ma opresc...te vei supara daca te vei trezi si ma vei
surprinde...off...dar cum sa ma opresc?....nu pot...nu vreau...vreau
sa te gust pana la capat...oare e posibil sa termini dormind?...am
auzit ca da...voi incerca sa am grija sa nu te bruschez...umm...te
gust in continuare si ador ce simt...sunt un violator...sunt o
dominator...un posesiv....esti al meu, in ciuda ta...ti-o sug si ma
simt murdara...perversa...imposibil de oprit totusi...ma desprind de
lumea rationalului si te ating...imi umezesc un deget introducandu-l
in mine si incerc sa-l introduc in tine anal...nu-mi mai e teama de
nimic...ti-o sug si sunt ingrozitor de excitata....incet-incet,
muschii anali se relaxeaza si pot introduce mai mult degetul...incep
sa il misc...esti atat de tare in gura mea...deodata iti simt mainile
pe capul meu..ohh doamne...te-ai trezit...imi vine sa plang si sa fug
cat mai departe...nu-mi vine in minte nici o explicatie sa iti
dau...incerc sa ma ridic, dar apasarea mainilor tale e ferma...incepi
sa-mi misti capul in ritmul dorit de tine...te introduci in gura mea
din ce in ce mai adanc...am o reactie violenta la aceasta intruziune
si reusesc sa ma smulg din mainile tale...ma intorc cu spatele si imi
afund fata in perne...mi-e atat de rusine ca m-ai prins...iti simt
apoi mainile tale mangaindu-ma...offf...te iubesc...iarta-ma...ma
intorc cu fata la tine si te privesc in ochi...dar imi provoci
teama...ma privesti atat de salbatic...doamne...nu-mi face rau....ma
mangai usor pe fata sa zambesti...de ce imi zambesti astfel...inca
dormi?...te rog...opreste-te si zambeste-mi asa cum o faci de
obicei...ce e cu tine?...deodata te ridici in genunchi si te asezi
seasupra mea...imi prinzi capul in maini si ma tintuiesti pe
perne...vad cu spaima delicioasa cum te apropii de mine si cum te
introduci in gura mea cu violenta...inchid ochii strans si te
gust....picioarele mele se desfac si lasa sa se scurga lichidul
fierbinte produs de fiorii pe care continui sa mi-i
provoci...offf...veau sa termini in gura mea...iti simt gustul, dar e
atat de putin ce simt acum...vreau tot...vreau sa-mi inunde gura
parfumul tau....simt ca ma inec si vreau sa ma retrag, dar ma tii prea
puternic...te retragi tu putin...ma lasi sa respir, apoi te introduci
si mai adanc in mine...ritmul creste si-ti simt taria lovindu-mi cerul
gurii....imi pun mana pe fesele tale si le strang...imi infig unghiile
in ele si te imping si mai adanc in mine...in gura mea...mai
repede...te rog...termina in gura mea....nu vreau sa curga nimic
afara....te-am primit...esti al meu...esenta ta imi apartine...te simt
crispandu-te si impingandu-te si mai mult...ahh...lichidul imi umple
gatul...ii simt gustul departe in cerul gurii si ma relaxez...te
ador...mereu te-am adorat in clipa finala...te dai jos de pe mine si
ma iei in brate...ma saruti pe par si ma tii atat de strans incat
doare...nu stiu cine ai fost mai devreme, dar te-am iubit...somnic
usor, dragul meu...

No comments: