Wednesday, May 21, 2008

Blogul lui Dumnezeu despre bloguri


Pe fondul oboselii acumulate de la participarea la tot felul de concursuri de eseuri si campanii de advertising am zis sa mai scriu si eu un blog mai de Doamne-ajuta. Blogul despre blog nu l-am scris inca si cred ca a venit timpul. Unii isi iau prea in serios blogareala. Fac din o simpla insiruire de cuvinte o mare capodopera, un comunicat de presa, o lauda infecta sau pur si simplu un loc unde sa dai copy paste versurilor unei melodii. Blogul era initial o unealta a presei, ceva util, o jucarie, care acum e accesibila tuturor. Se plange in blog, se rade in blog, se povestesc chestii de zi cu zi, apar fetele cu „Azi am purtat roz...Vasile nu m-a observat...maine voi purta negru....poate ma observa”, mai apar si neintelesii de care am mai vorbit cu vene, lame, lanturi cutite si vampiri, ce mai o panoplie de psihoze. Unii sunt chiar dezamagiti ca nu au parte de commenturi si fac tot posibilul sa sara in ochi, mai baga o poza socanta mai varsa o lacrima, o picatura de sange, o picatura de sperma, de cerneala etc.

Cel mai aiurea mi se pare cand vad bloguri in care vad FERICIRE MARE „ E Pasteeee!YEY, E Craciun , YEY, E Anu’ Nouuuu! YEY “, “ La multi ani tuturor! Suntem atat de frumosi si tandri si necomplexati ! Va iubesc!” sau blogurile gen “A murit mama…” cu suparari mari, tristeti, lacrimi si foarte, foarte , foarte, nu domnilor n-ati inteles FOARTE multe puncte- puncte ………………………………………………………………………………………… Folosind aceste 3 puncte de suspensie (30) am pus o incarcatura emotionala pe ce am zis si astept consolari pe yahoo messenger pentru ca se poarta acum. Pui frumos un blog trist pe 360 si toata lumea incepe : “Vai, ce ai patit? Te pot ajuta? O sa fie bine, esti cel mai tare, te iubim ca ca tine nu gasim. Revino-ti!”

Mai sunt blogurile socant de reale, asa parca live in care omu zice frumos ca azi a avut chiloti negri si blugi raiati, ca a mancat ridichi si ceapa, ca i-a tras-o femeii lui cu Durex, ca a baut un Sprite, a fost in Club A, a baut o Timisoreana, s-a intors acasa s-a culcat pe un cearsaf alb si a pus capul pe o perna cu fata de culoare verde.

Apoi sunt blogurile de critica, cele ce ridica in slavi sau coboara in noroi un film/album/melodie/carte pline de verva, si incarcate de subiectivitate. Se da paste pe blog la orice versuri, de la Andreea Laban, la Dj project, 3 Sud est , HIM si alte manele. Nu am vazut pe nimeni sa dea paste la Shakespeare (golgetter in Serie A) sau Poe (portarul Irlandei) . Cele mai nasoale mi se par totusi blogurile scrise dimineata devreme…Alea sunt scurte, contin ceva legat de rasarit, raza, soare, lumina, floare, puritate, flori, lacrima, fata, frumos, poezie…si ATAT. Cele de cu noapte sunt mai slefuite, mai conturate, mai cu balls sa zic asa. Si totusi 90% din bloguri sunt…jegul de sub unghie al netului, nu, iertati-ma…sunt prea dur……astazi este o zi frumoasa….si sunt fericit sa scriu un blog. Dumnezeu mi-a dat tot ce puteam dori si ii multumesc pentru ca am o viata fericita si afara e cer si jos e pamant . Stiu ca unii sunt tristi dar eu sunt vesel…..Of, of lacrima…..Un blog e cea mai super chestie….Ascultati Voltaj oameni buni…..Va iubesc! Este tari voi!...Pfoai ce marfa e sa scrii cu blogu….e tare coaie….

Gratie lui Thrystan17

No comments: